VAROVNÉ I SIGNÁLNÍ PÁSY JSOU STANDARDNÍ. ZMĚNA SMĚRU SIGNÁLNÍHO PÁSU JE PROVEDENA V PRAVÉM ÚHLU. VAROVNÝ PÁS JE UMÍSTĚN ZA SNÍŽENÝM OBRUBNÍKEM (směrem do chodníku), SNÍŽENÝ OBRUBNÍK JE PROVEDEN Z PRŮBĚŽNÝCH KAMENNÝCH PRVKŮ. VAROVNÝ I SIGNÁLNÍ PÁS JSOU PROVEDENY Z RELIÉFNÍCH PRVKŮ OBDÉLNÍKOVÉHO TVARU, OKRAJE OBOU PÁSŮ JSOU ZAROVNÁNY. BAREVNÝ KONTRAST MEZI SVĚTLE ŠEDOU DLAŽBOU A ASFALTEM NENÍ PŘÍLIŠ VELKÝ, JINÉ BAREVNÉ POJETÍ PÁSU BY BYLO VHODNĚJŠÍ. VYRÁBĚNÉ HMATOVÉ PRVKY MOHOU MÍT AŽ SEDM BAREVNÝCH ODSTÍNŮ.
SIGNÁLNÍ PÁS JE CHYBNĚ NAVRŽEN. VEDEN JE K HRANĚ VOZOVKY NA PARKOVIŠTI, KOMUNIKACÍ PRO VOZIDLA. HRANA OBRUBNÍKU VOZOVKY NESMÍ BÝT NIKDY VODICÍ LINIÍ. VAROVNÝ PÁS JE ZA SNÍŽENÝM OBRUBNÍKEM (směrem do chodníku), KTERÝ JE PROVEDEN Z DLAŽEBNÍCH KOSTEK. VAROVNÝ I SIGNÁLNÍ PÁS JSOU PROVEDENY Z RELIÉFNÍCH PRVKŮ OBDÉLNÍKOVÉHO TVARU, OKRAJE PÁSŮ JSOU ZAROVNÁNY. BAREVNÝ KONTRAST MEZI SVĚTLE ŠEDOU DLAŽBOU A ASFALTEM NENÍ PŘÍLIŠ VELKÝ, JINÉ BAREVNÉ POJETÍ PÁSU BY BYLO VHODNĚJŠÍ. VYRÁBĚNÉ HMATOVÉ PRVKY MOHOU MÍT AŽ SEDM BAREVNÝCH ODSTÍNŮ.
SIGNÁLNÍ PÁS JE VEDEN K PŘIROZENÉ VODICÍ LINII. TOU JE STĚNA DOMU. ZMĚNA SMĚRU SIGNÁLNÍHO PÁSU JE PROVEDENA V PRAVÉM ÚHLU. VAROVNÝ PÁS JE UMÍSTĚN V MÍSTĚ SNÍŽENÉHO OBRUBNÍKU, KTERÝ JE TVOŘEN PRŮBĚŽNÝMI BETONOVÝMI PRVKY. OBA HMATOVÉ PÁSY JSOU Z RELIÉFNÍCH PRVKŮ OBDÉLNÍKOVÉHO TVARU. BAREVNÝ KONTRAST MEZI ŠEDOU DLAŽBOU A ASFALTEM NENÍ PŘÍLIŠ VELKÝ, JINÉ BAREVNÉ ŘEŠENÍ PÁSU BY BYLO VHODNĚJŠÍ. VYRÁBĚNÉ HMATOVÉ PRVKY MOHOU MÍT AŽ SEDM BAREVNÝCH ODSTÍNŮ.