OPTIMÁLNÍ UMÍSTĚNÍ SIGNÁLNÍHO PÁSU A SLOUPKU SIGNALIZACE. PÁS Z DLAŽEBNÍCH KOSTEK, KTERÝ JE UMÍSTĚN PŘED VAROVNÝM PÁSEM, BYL DÁN POUZE TECHNOLOGICKÝMI DŮVODY DODAVATELSKÉ STAVEBNÍ FIRMY. NAMÍSTO TOHOTO PÁSU Z KOSTEK JE LÉPE PROVÁDĚT SNÍŽENÝ OBRUBNÍK Z PRŮBĚŽNÝCH PRVKŮ, ZDE JE MENŠÍ NEBEZPEČÍ POŠKOZENÍ VOZIDLY. BAREVNÝ KONTRAST PROVEDENÉHO SIGNÁLNÍHO A VAROVNÉHO PÁSU SE UPLATNIL JEN PROTI NOVÉ ZÁMKOVÉ DLAŽBĚ (dlažba je červená, reliéfní signální i varovné pásy jsou šedé).
VAROVNÝ PÁS JE STANDARDNÍ. SIGNÁLNÍ PÁS ZAČÍNÁ U OBRUBNÍKU CHODNÍKU. TEN JE PŘIROZENOU VODICÍ LINIÍ. ZMĚNA SMĚRU SIGNÁLNÍHO PÁSU JE PROVEDENA POD PRAVÝM ÚHLEM. SIGNÁLNÍ I VAROVNÝ PÁS JSOU PROVEDENY Z RELIÉFNÍCH PRVKŮ OBDÉLNÍKOVÉHO TVARU. VZHLEDEM K PROVOZU NA TÉTO KOMUNIKACI BY BYLO VHODNÉ HMATOVÉ ÚPRAVY DOPLNIT O SIGNALIZACI SVĚTELNOU I AKUSTICKOU.
VAROVNÉ PÁSY JSOU STANDARDNÍ. PRO DOSTATEČNOU ŠÍŘKU STŘEDNÍHO DĚLÍCÍHO PÁSU VOZOVKY JE ZDE PROVEDEN SIGNÁLNÍ PÁS, KTERÝ PROPOJUJE OBA PÁSY VAROVNÉ. VZHLEDEM K PROVOZU NA TÉTO KOMUNIKACI BY MĚLY BÝT HMATOVÉ ÚPRAVY DOPLNĚNY O SIGNALIZACI SVĚTELNOU I AKUSTICKOU. PŘI MALÉ ŠÍŘCE STŘEDNÍHO PÁSU SE PROVÁDÍ HMATOVĚ CELÁ PLOCHA A FUNKCI SIGNÁLNÍHO PÁSU PŘEBÍRÁ OBRUBNÍK TRÁVNÍKU (viz řešení středního dělícího pásu na komunikaci v obchodní zóně v Praze 5, uvedené v této publikaci).