Z NEJASNÝCH DŮVODŮ BYL PŘI REALIZACI VYNECHÁN SIGNÁLNÍ PÁS V NOVĚ PROVÁDĚNÉ DLAŽBĚ. VYNECHÁNÍ SIGNÁLNÍHO PÁSU JE ZÁVAŽNOU CHYBOU, PŘECHOD JE VELMÍ DLOUHÝ A UDRŽENÍ SPRÁVNÉHO SMĚRU PŘI PŘECHÁZENÍ MŮŽE BÝT PRO NEVIDOMÉHO MIMOŘÁDNÝM PROBLÉMEM. ZVLÁŠTNÍ NA CELÉ VĚCI JE, ŽE NA PROTĚJŠÍM CHODNÍKU JE SIGNÁLNÍ PÁS PROVEDEN.
UMÍSTĚNÍ SIGNÁLNÍHO PÁSU JE NEVHODNÉ. SIGNÁLNÍ PÁS MĚL BÝT VEDEN VÍCE VPRAVO TAK, ABY MEZI NÍM A SLOUPKEM SIGNALIZACE (ten byl z důvodu vedení kabelů dopravní signalizace nepřemístitelný) BYLA VZDÁLENOST PŘIBLIŽNĚ 1 m. PŘI BĚŽNÉM DRŽENÍ BÍLÉ HOLE V PRAVÉ RUCE JDE NEVIDOMÝ VLEVO OD SIGNÁLNÍHO PÁSU. V PŘÍPADĚ, KTERÝ JE NA SNÍMKU, VEDE NEVIDOMÉHO SIGNÁLNÍ PÁS PO KRAJI ZNAČENÉHO PŘECHODU, LZE PŘEDPOKLÁDAT I TO, ŽE PŘI CHŮZI MŮŽE NEVIDOMÝ OPUSTIT VODOROVNÉ ZNAČENÍ PŘECHODU.
VZHLEDEM K MALÉ VZDÁLENOSTI PRUHŮ VOZOVKY NA STŘEDNÍM DĚLÍCÍM PÁSU JE NAMÍSTO DVOU VAROVNÝCH PÁSŮ PROVEDENA HMATOVĚ CELÁ PLOCHA. SMĚR CHŮZE PŘI PŘECHÁZENÍ URČUJE OBRUBNÍK, KTERÝ PLOCHU PO OBOU STRANÁCH LEMUJE. NA SLOUPKU SINGALIZACE JE UMÍSTĚNA DVOJICE BLOKOVACÍCH TLAČÍTEK AKUSTICKÉ SIGNALIZACE. TATO TLAČÍTKA UMOŽŇUJÍ NEVIDOMÉMU DOČASNĚ VYŘADIT JEDNU AKUSTICKOU SIGNALIZACI Z PROVOZU, PŘI PŘECHÁZENÍ JE NEVIDOMÝ ORIENTOVÁN JEN ZVUKEM AKUSTICKÉ SIGNALIZACE VE SMĚRU SVÉ DALŠÍ CHŮZE.