SIGNÁLNÍ PÁS JE VEDEN VE SMĚRU PŘECHÁZENÍ, ROVNOBĚŽNĚ S PRODLOUŽENOU OSOU PŘECHODU. PÁS JE UKONČEN U PŘIROZENÉ VODICÍ LINIE, U ZÁBRADLÍ NA NÁBŘEŽÍ. VAROVNÝ PÁS JE PŘÍMÝ, SNÍŽENÝ OBRUBNÍK PŘECHODU JE PROVEDEN Z PRŮBĚŽNÝCH PRVKŮ. HMATOVÝ KONTRAST MEZI RELIÉFNÍ DLAŽBOU PÁSU A ASFALTEM V JEHO OKOLÍ JE OPTIMÁLNÍ, POUŽITÁ DLAŽBA PÁSU VYTVÁŘÍ I KONTRAST BAREVNÝ. OKRAJ PÁSU JE ZAROVNANÝ. SLOUPEK SIGNLIZACE JE VHODNÉ UMÍSTIT PŘÍMO DO SIGNÁLNÍHO PÁSU (zde nebylo možné provést vzhledem k vedení již položených kabelů dopravní signalizace).
SIGNÁLNÍ PÁS JE VEDEN VE SMĚRU PŘECHÁZENÍ. PÁS JE UKONČEN U PŘIROZENÉ VODICÍ LINIE, U ZÁBRADLÍ NA NÁBŘEŽÍ. VAROVNÝ PÁS JE VEDEN Z OBLOUKU, OBRUBNÍK PŘECHODU JE PROVEDEN Z PRŮBĚŽNÝCH PRVKŮ. HMATOVÝ KONTRAST MEZI RELIÉFNÍ DLAŽBOU PÁSU A ASFALTEM V JEHO OKOLÍ JE OPTIMÁLNÍ, POUŽITÁ DLAŽBA PÁSU VYTVÁŘÍ I KONTRAST BAREVNÝ. OKRAJ PÁSU JE ZAROVNANÝ. SNÍŽENÝ OBRUBNÍK CHODNÍKU NENÍ NA TOMTO PŘECHODU PROVEDEN PROTO, ŽE NELZE VYTVOŘIT RAMPOVOU ČÁST PŘECHODU (prostor mezi obrubníkem chodníku a zábradlím je příliš krátký).
OBRUBNÍK NA STŘEDNÍM DĚLÍCÍM PÁSU PŘECHODU, KTERÝ MÁ FUNKCI SIGNÁLNÍHO PÁSU, NENÍ VEDEN ROVNOBĚŽNĚ S PRODLOUŽENOU OSOU PŘECHODU A PŘI CHŮZI NEVEDE NEVIDOMÉHO PO ZNAČENÍ PŘECHODU. NEVIDOMÝ, KTERÝ SLEDUJE SMĚR OBRUBNÍKU, SE MŮŽE OCITNOUT UPROSTŘED KŘIŽOVATKY V NEBEZPEČNÉ SITUACI. PROVEDENÉ ŘEŠENÍ JE NEPOCHOPENÍM FUNKCE SIGNÁLNÍHO PÁSU PRO NEVIDOMÉ ČI CHODNÍKOVÉHO OBRUBNÍKU, KTERÝ VODICÍ FUNKCI MÁ. OBRÁZEK JE VHODNÉ POROVNAT S ŘEŠENÍM PODOBNÉHO PŘÍPADU V PRAZE 5 - ZLIČÍNĚ, UVEDENÉHO V TÉTO PUBLIKACI.